tiistai 7. toukokuuta 2013

Let her go

Tänne ei ole niitä vappu kuvia tullut, koska en ole vieläkään löytänyt mun piuhaa D: mä en käsitä minne se on joutunut xD! Tänään mulla oli soveltuvuuskoe lähihoitajasta, elikkäs ensin oli matikan koe eli ne oli lääkelaskuja ja sitä koetta sai tehdä 45min. ja se oli 3 sivuinen ja sen jälkeen oli haastattelu, molemmat meni ihan ok. Sitten kun yksi oppettaja kertoi että tänne lähihoitaja kouluun on hakenut yli 300 oppilasta, niin olin sille OMG :O ja mulla oli se vasta 3 vaihtoehtona et joo en oo pääsees tonne... Mut jooo olin tänään illemmalla Sannin ja Suvin kanssa, ja sit jes huomenna on lähtö Hesaan luokkaretkelle, sieltä on sitten luvassa kuvia:)!! Bussi lähtee about 5.30 ja mun on pakko herätä jo neljältä muuten en ehdi kunnolla laittautua ja valmistautua, ei mul tässä sitten muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti