perjantai 24. toukokuuta 2013

Sullon päällä korkonengät vaan ja kun sä tanssit sun päälle sataa vitosina satasia.

Oi että nyt on ollut todella lämpimiä ilmoja ah, kesä! Peruskoulu loppuu ihan kohta minulla, vaivaiset 6 päivää enään! sitten on jo kesäloma♥!! Mitä ihmettä? Näinkö äkkiä se vuosi meni, ja tää ysiluokka on mennyt todella äkkiä! Kun oikeesti miettii, niin tulee vielä jossain vaiheessa kaipaamaan Pilottiin, koska pitää hyvästellä kaikki kaverit ja ystävät, opettajat! Tästä asiasta todellakin tulee haikea tunnelama, kun pitää luopua tästä hullusta porukasta, jonka kanssa on ollut jo 9 vuotta, ei näin, Tää meni liian äkkiä tämä yhdeksän vuotta. Eihän se voi jo nyt loppua?? Voin vielä tähän loppuun kertoa ryhmätöiden numerot mitä minä ja mun ryhmä sai näistä :)
- Maantiedon työ: 8½
-Terveystiedon työ: 9½
- olen itse kyllä todella tyytyväinen noihin numeroihin! Nauttikkaa nyt jokainen kesästä! 
 Sain muuten kotitalouden työ kokeesta 9-
Viikonloppuna laitan Hesan matkan ja Vallanvaihdon postaukset :)! Tiistai aamuna mulle tulee hirveän kiire meikkaamisen suhteen ku puuteri tipahti kädestäni ja meni aivan hajalle, laitan siitä kuvan xd Pari kuvaa vielä tältä päivältä :)



Puuteri hajosi tiistai aamuna käsiini, koska tule sairaan kiire ja muutenki ihan kivan sotkuinen toi mun meikkipöytä :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti