tiistai 30. huhtikuuta 2013

Valborg hälsningar och nyheter

Aloitetaanpas mun kuulumisista, eli mulla on ollut ihan liikaa kokeita että näitä postauksia ei tänne ole oikeen tullut. Äidinkielen valtakunnallinen oli maanantaina, se oli vaikea mutta onneksi sai tehdä sitä 3 tuntia, niin oli hyvin aikaa. Tänään oli biologian koe, se meni hyvin toivottavasti saadaan tietää numerot maanantaina :)! kaksi vikaa tuntai oli yli rentoa ruotsin ja matikan tunnit, 2 opettajaa oli tuonnu karkkii, sipsii ja mehua vapun kunniaksi, niin niitä sai sitten siellä syödä :) me vaan juteltiin ja jotkut pelasi aliasta, mutta mä en pelannut, koska en oikeen tykkää pelata sitä. Hui apua enään kuukausi koulua... ja ensi viikon perjantaina on vallanvaihto iik! Ja ne meidän tanssi osuudet kuvataan ja meillä tytöillä on vielä räppi osuus siinä, hui kauheeta :D

Hyvää vappua jokaiselle! Nauttikaa vapusta, ottakaa iisisti vinkvink ;) Huomenna meen Suvin ja Jasminin kanssa vaputorille. Ei mulla sen kummempia suunnitelmia ole vapuksi. <3
(Huomenna tulee sitten tänne vappu kuvia, koska onnistuin hukkaamaan mun johdon niin en voi vielä laittaa niitä kuvia koneelle, toivottavasti löydän sen!) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti