perjantai 15. maaliskuuta 2013

Iloisen tytön viikonloppu! :)

Taas oon viikonloppu, voiku ihanaa ♥ justhan oli maanantai ja taas perjantai no hyvä asia että viikko menee nopeasti♥! Tänään mulla oli yhteiskuntaopin koe toisiks vikalla tunnilla, ja epäilin aluksi että se menee huonosti ku en ollut lukenut siihen paljo yhtään, mutta se meni hyvin mun mielestä, ehkä saadaan keskiviikkona tietää numerot, toivottavasti :)! En ole oikeen mitään erikoista tänään ajatellut tehdä, mutta olen Suvin kaa about puol 6 ♥! Toisiks viimeinen viikko alkaa koulussa ensi viikolla ennen kun on pääsiäisloma, kokeita on tiedossa ja viimeinen rutistus alkaa kokeiden kanssa! Matikan koe keskiviikkona ja perjantaina terveystiedon koe ja onhan mulla myös ruotsin ja englannin sanakokeetkin tiedossa ensi viikolla, hypin aivan riamusta näiden kokeiden suhteen!
Pitäkää kaikki ihana ja rento viikonloppu, niin kun minäkin aion! :)
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti