tiistai 12. maaliskuuta 2013

#22 it is already close to the

Minua pelottaa nyt ihan hirveästi...
Koulu kohta loppuu, noin päälle 3 kuukautta jäljellä peruskoulua. Sitten se on aika vaihtaa koulua ja ilmapiiri vaihtuu aivan täysin ... En haluaisi että se menee näin. Pelkään että jään yksin, koska mun kaikki ystävät menevät lukioon ja mä en siihen vaihtoehtoon ole päätynyt. Mä olen laittanut yhteshaun menemään --> ammattikoulun kokki linajalle. Enhän mä nyt ystävien perusteella voi tietenkää valita lukiota! Mulla on hirveet paineet tästä asiasta. Toivottavasti saan uusia ystäviä. Eniten tässä mua pelottaa kun pitää jättää hyvästit koululle, ystäville ja opettajille ja mä en koulua haluaisi vaihtaa...  koska tuttu ympäristö jne.Viime vuonna huokailin että kuinka tää koulu menee näin hitaasti olisipa jo kesäloma! Nyt vaan haluaisin että aika pysähtyisi hetkeksi, mutta se ei ole mahdollista. Elämässä pitää tehdä aina uusia päätöksiä, ja pitää suunnata sinne päin mihin on itse päätynyt.

Olen ajatellut ostaa kesälomalla joko Samsung galxy S3 19300 tai i phone 4, sanokaa mielipiteitä kumpi kannataisi ostaa? ( siihen on kyllä vielä reilusti aikaa) :)!! Tällä hetkellä minulla on lumia 800.



                                               




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti