lauantai 23. maaliskuuta 2013

#26 school issues


Menään ensin koulun liittyviin asioihin, elikkäs torstaina sain tietää matikan kokeen numeron ja sain 7-  wuhuu! Vittu ei sitten yhtään huonommin olisi voinut mennä^^ No oma syyni se oli kun rupesin vasta joskus 9 jälkeen illalla lukemaan siihen, mun olisi pitänyt tehä laskuja, mutta ei jaksanut niin vain luin miten mikäkin lasku lasketaan :D Lähes jokaisella/ joillakin meni tuo koe hunommin kun yleensä... yksi opettajakin oli sanonut yhelle 9:luokalle että teidän matikan kokeet meni päin persettä ...  paras numero minkä joku sai niin oli 9+ ( seuraavaan matikan kokeeseen aloitan aloissa lukemaan/ laskemaan laskuja että saan ainakin 8) ! Eilen saatiin yhteiskuntaopin kokeet ja sain 7, no ihan oksti meni. Eilen mulla oli terveystiedon koe ja se meni ihan hyvin.

Tälläisiä laskuja oli kokeessa, mä viihaan tälläisä! 

Ihania prosenttilaskuja!

Vero laskuja^^

Verot ja maksu laskuja

 
Jouduin luopumaan matikan kirjastani, koska se loppui kesken ja saatiin uudet mutta se on paljo ohkaisempi :D



Mulla oli ja meni ruotsin koe, osasin adverbit hyvin mutta ne on todella helppoja :D                                                                    




Tässä on osa mun oppikirjoista :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti