tiistai 12. maaliskuuta 2013

#21 Kauheet sähläilyt

Tässä nyt on ollut pieni blogitauko, tulin ilmoittamaan teille kaikille että olen elossa!
En ole kirjoitellut tänne koska ei ole ollut oikeen mitään kerrottavaa ja toisena syynä on ollut kokeet!
Tänään oli biologian koe ja se meni luultavasti ihan hyvin ja onhan niitä kokeita lisääkin tulossa, elikkäs perjantaina yhteiskuntaopin koe, ensi viikon keskiviikkona on matikan koe ja perjantaina terveystiedon koe. Nyt tämä neiti menee yhteiskuntaoppin kirjojen kimppuun.

 Viime viikolla Sannija Suvi oli yötä, me naurettiin, pidettiin hauskaa, oltiin koneella ja kännyköillä. Minä ja Sanni koitettiin 15 kertaa arvata Suvin suojakoodia ja sitten se meni lukituksi, koska koitettiin liian monta kertaa heheheh :D  Mun oli kans pakko vaihtaa mun suojakoodin tunnus, koska Sanni ja Suvi tiesi sen ja sit mä en itekkään enään muistanut sitä mun uutta tunnusta ja menin aivan panikkiin! Mutta sitten lopuksi Suvi arvasin sen onneksi, huoh siitä helpotuksesta! Suvi tuli vähä aikaisemmin meille kun Sanni, niin sain aika hyvän idean päähän... elikkäs keksin että tehdään Sannille jekku juoma niimpä me tehtiin. Kokeiltiin kaikenlaisia kikkoja tehdä juoma Sannille aina se meni jotenkin pieleen, koska pinnalla näkyi aina jotain... kokeiltiin laittaa tabascoa, suolaa, valkosipulijauhetta, sipulijauhetta ja pippuria. Meille tuli aivan hirveen kiire kun Sanni oli jo matkalla meille päin, meillä meni neljä juomaa hukkaan koska ne kaikki juomat menivät pieleen, mutta saatiin yksi juoma tehtyä että se ei mennyt pieleen, wuhuu että ollaan hyviä! Siihen juomaan laitettiin fantaa ja suolaa. Mä käväsin pikaisesti jossain ja sillä välillä Sanni kysyi "mitä tos limsassa on"? Suvi sanoi että sinne tippu mun sipsi sit mä tulin ja kysyin sannilta että ooks juonu jo tota? sit Sanni
"ai onko tos juomas jotain"? sit mä vaan eiii! Sanni " niin" :D
 Sanni näki että siinä kupin reunassa oli suolaa, eikä se sitä juomaa maistanut! Mä olen aina niin hyvä pilaamaan kaiken! Lauantaina mentiin tropiclandiaan ja oltiin jopa 5h :)
Saatte tällä kertaa tyytyä vaan tekstiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti