sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

#19 Pilkkeilyä raippaluodossa


Keskiviikkona lähdettiin 13.00 raippaluotoon pilkkeilemään, mutta minä en pilkkeillyt sillä minä vaan kuvailin. Minun kengät kastuivat ihan litimäräksi, koska mulla ei ollut kumpparit jalassa vaan ihan tavalliset kengät, ja  raippaluodossa oli ihan hirveesti vesi lätäköitä. Mun olin vähä vaikeaa laittaa kumpparit jalkaan, koska minun kumpparit ovat minulle liian  pienet! (pitäisi ostaa uudet) mutta ei mun kannata, koska en mä niitä usein tarvi! Olin vielä illemmalla Suvin kanssa ja leivottiin pannukakkua.

          Raippaluodon silta on pituudeltaan 1 045m.

                                                             ( Meidän kuvailua Suvin kanssa)
                                                                
        Suvi tiedän sen että olet kaunis filmitähtiseni!                   

 


                                            Minun ihana ystäväni
Mun muru Suviseni
Ethän sä ikinä kadota tuota katsetta? Mitähän sä vielä kantaa voit korkealla kun noin sä soit ei mitään tuu niin painavaa et se sinut musertaa. Kaunis pieni ihminen sä olet ainut laatuinen mitä vastaan tuleekaan, toista sua ei milloinkaan! Olet Suvi rakas ihana




                                 Olen aivan ihastunut mun uusiin kenkiin

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti