keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

#20 Ylivieskan ostoksia kärkkäiseltä

Lähdettiin Alavieskaan mun kummien luo yhdeksi yöksi perjantaina 1.3. lähdettiinpäs jo liikkelle aamusta 10.00 mä sain itteni ylös vasta 9.20. Matkan varrella poikkesimme mäkissä syömässä ja sit kärkkäisellä, niistä vähän kuvia tähän alkuun.

Kärkkäiseltä: playboy deodorant, hintaa en muista!
Kärkkäinen: 2 kumia ja kulmaviivotin! Tarvitsen kouluun uudet, kun kumit on kulunu lähes puhki ja toinen samanlainen viivoitin hajosi, mikä tämmöinen sählääjä oon nii saan aikaan vaikka mitä! :D

Kärkkäinen: Fifty Shades sidottu ja Fifty Shades satutettu, luin takakannet ja vaikutti mielenkiintoisilta niin päätin ostaa ne. 14,95e kpl muistaakseni.



Olimme perillä Alavieskassa noin 16.00. Alavieskassa asuu mun toiset kummit ja pikkuserkkuja, meille tarjottiin siinä semmoiset ihanan lämpöiset kaakaojuomat alkuun. Lauantaina mentiin keilaamaan sanifaniin siinä  puol 2 aikoihin. Tein mun pikkuserkun Julian kanssa vohveleita aikuisille ja tottakai me itekkin syötiin vohveleita, omnom :) Lähdimme Alavieskasta sitten illalla ja oltiin perillä 19.40 :)) Ensimmäinen kommenttini oli kotona " ihana olla  kotona"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti