lauantai 16. helmikuuta 2013

Ystävänpäivä on ihana päivä!

Ystävänpäivänä saatiin koulussa semmoset pahvisydämmet johon keräiltiin toisiltä siihen nimiä. Se tapahtui niin että annettiin hali ja sit kirjoitettiin toisen sydämmeen oma nimi. Se päivä meni koulussa jotenki yli nopeasti! varmaan sentakia, koska keräiltiin toislta nimiä ja se päivä koulussa oli jotenki kiva ja mukava. Matikan koe oli 13.2 numeroa en ole vielä saanut tietää. Ensi viikolla mulla on kielien kokeet. 19.2 on Ruottin koe & 22.2 on Englannin koe, huoh. Tänään olin Sannin ja Suvin kanssa elokuvissa käytiin kattomassa -Selviytyminen, se leffa oli silleen aika ällö. Meillä oli kivaa, mut hyii oikeesti jokku miehet huusi meille vaan jotain parvekkeelta ja ne oli vielä vähän humalassa!Ne oli vähä pelottavii. Mun olisi pitänyt mennä tänään Jasminin luo yöksi, mutta tuli vähän mutkia matkaan. Hyvää ystävänpäivää kaikille nyt vähän myöhässä.Sain Ystävänpäivälahjan yhdeltä ystävältä Jasminilta, kiitos hänelle. :))<3  Olin muuten Lassin ja Jasminin wanhan tanssiaisissa perjantaina, voi että Jasminilla oli kaunis mekko ja muuttenki kaikki hiukset ja meikit oli niin kohdallaan :)) Otin kuvia tietenkin wanhojen tanssiaisista, mutta emmä nyt tänne niitä lisäile.
          Tässä on mun sydän ja sain pinkin sydämmen, koska olen ysillä ;))!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti