lauantai 23. helmikuuta 2013

Saturday! :)

Eilen olin Jasminin luona yötä ja sieltä tulee vähän kuvia tänne. Kerron vähän mitäs teimme (: Tehtiin pizza, syötiin mutakakkua ja laitettiin sitten myöhään illalla kasvonaamiot. Valvoimme sitte puol 6 aamuun ja herättiin 2, paitsi mä puol 2 :D Mentiin siinä kolmen maissa hakemaan meille kaupungista venytykset ninjasta, sen jälkeen mentiin meille ja voi luoja kun mä sit aina onnistun tekemään kaiken niin hyvin! Mä avasin ananaspurkin ja sieltä sit kaatu kaikki ananasmehut mun housuille ja peitolle :D Vielä kuvia eilisestä.
                                                           Mulla oli kasvonaamio naamassa.
                                                             Jasminilla on myös kasvonaamio naamassa.
                          Meillä on viikset! :D oli vähä ( tylsää)
                                       Meidän osa herkuista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti