lauantai 2. helmikuuta 2013

Whoo-Whoo luupilla mun korvissa, Whoo-Whoo

 Tuo Robin -Luupilla mun korvissa on jäänyt soimaan mun päähän, kun mä sen ekan kerran kuuntelin niin mun piti heti laittaa se uudestaan ja uudestaan. Eilen oli yhteiskuntaopin koe ja se nyt meni miten meni, se oli kolmesivuinen koe. Koulussa perjantaina tehtiin jälkkärissä runebergin torttuja, voi että ne oli hyviä! Iik! mulla tulee kohta kiire, koska kohta pitää tehä yhteishakuun valinta että mihin lähtee opiskelemaan, peruskoulun jälkeen, no mä tavallaan tiedän minkä laitan ykkös vaihtoehdoksi mutta en ole kuitenkaan ihan 100% varma. Oon ajatellu lähihoitajaa tai kokkia, saa nyt nähä kumman laitan ykköseksi!  No se on selvä juttu että mä meen ammattikouluun, koska emmä nyt mihinkää lukioon mee, koska en jaksa mitään semmosia hirveitä lukemisia ja kaikki koeviikot ja se ei ole oikeen mun paikka! Ihanaa kun on viikonloppu! Saa olla ihan rennosti, eikä tarvi opiskella tai lukea johonki kokeisiin. Mä värjäsin mun hiukset eilen, laitan illemmalla kuvan mun uusista hiuksista. Aamulla kävin vähän kuvailemassa pihalla, koska pihalla oli satanu niin paljon lunta ja oli niin ihanan valoisan valkoista ♡ Tänään oon aatellu olla Suvin kaa, ja illemmalla tulee kuvia sitten! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti