maanantai 25. helmikuuta 2013

#16 Lomalla viimeinkin voi ottaa iisimmin...

Tänään mä nousin jo ylös 11, olen ylpeä itsestäni! Ajattelin siivota tänään mun huoneeni, koska mun huone on hirveen sotkuinen, ajattelin siis imuroida ja pyykiä pölyt jne. Mä oon ajatellut lukea jo vähä etukäteen biologian kokeesee, mutta en tiedä tuleekohan siitä yhtään mitään koska lomalla pitäisi ottaa rennosti eikä ajatella koulua, mulla on biologian koe 12.3. Apua yhteishaku aina vaan lähestyy ja lähestyy no onneksi jo tiedän mihin haen, mutta silti mulla on kauheet paineet siitä. Leivoin tossa kahen aikoihin kauralastuja niistä ei nyt tullut kuvia tänne. Illalla tehään perheen kanssa tortilloja, laitan sitten illemmalla tänne niistä kuvia :)

 Minun rakkaat hamsterit lepäävät haudalla Minni & Viiru ._. Viirun kyltti oli ihan peittynyt, en edes nähnyt hänen päivämäärääkään. Levätkää rauhassa <3 ikävä on :( Minnin kuolemasta on jo kyllä pitkä aika !!!!!!

                                    On se aika mennyt jo äkkiä! Lepä rauhassa Minniseni <3
                                                 
                         Pellolla oli eläinten jälkiä :)


 Viiru 12.06-28.9.07, ikävä on :(
Hetki jolloin kanssani olla sain oli unta jo tänään vain. Rakastan sua edelleen, ei mikään tule väliimme. Vaikka kaukana olet tästä lähtien, sydämmessäni on paikka ikuinen. Aina kuljet mukanain, ajatuksissain ja teoissain.              


Minni 22.2.07-2.11-09, ikävä on :(
Se mitä, olemme nyt. Se, mitä meillä oli, on edelleen. Yhteinen menneisyys, lähettömästi läsnä . Kun siis kuljet metsässä, jossa kuljimme yhdessä ja etsit aurinkoiselta pientareelta varjoani, kun pysähdyt kukkulalle katselemaan kaukaisuuteen ja kädelläsi etsit tapasi mukaan minua etkä enää löydä ja tunnet surun hiipivän sydämeesi ole hiljaa. Suljet silmät. Hengitä. Kuuntele askeltani ääntä sydämessäsi. En ole poissa, kuljen mukanasi, aina sinussa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti