perjantai 22. helmikuuta 2013

Me emme saa katsoa toisiamme niin, että totuuden paljastamme

En ole oikeen ehtinyt kirjoitella, pahoitteluni siitä. Uskonnon koe oli ja meni ja siihen numeroon olen ihan tyytyväinen, sillä sain 8-. Englannin koe oli tänään ja se meni miten meni ja samat sanat Ruottin kokeesta.  Tänään aion mennä Jasminin luo yöksi, koska viime viikonlopun yökylä meni pieleen... ajateltiin tehdä pizzaa, sitten tietenkin mässätään kaikkia herkkuja ja mikä meidän yleiseen tapaan kuuluu elikkäs " sekoillaan" :D !
Keskiviikkona kävin Jasminin kanssa kaupungissa ja sieltä tarttui matkaani kahdet korvikset :)  Mua vähän V******A yksi asia jonkin verran, koska faces oli yksei tyyppejä jotka oli yli tyhmiä mutta ei siitä nyt sen enempään, mutta sen voin sanoa että ne huijjasi täysin mua ja mun kavereita! Mutta olen unohtanut ne ääliöt jo! Ihanaa vihdoinkin alkoi se kauan odotettu loma elikkäs hiihtoloma jes! Aion ottaa lomasta ilon irti ja nauttia ja menen myös laskettelemaan. Hyvää hiihtolomaa jokaiselle, nauttikaa lomasta! <3
                              Remix karkkeja! Omnom :))
                                  Nämä korvikset ostin Glitteristä, ja molemmat maksoivat 4,90

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti