perjantai 8. helmikuuta 2013

You never know your limits, unless you exceed them



Nyt on ehtinyt taphtua 2 viikon aikana vähä kaikenlaista. Mun piti postata jo viime viikonloppuna, mut emmä sit oikeen ehtinytkään. 2.2 Menin Suvin kanssa kaupunkiin ja Ensin käytiin Gina tricoossa, koska Suvilla oli sinne lahjakortti ja osti vähän meikkejä. Sen jälkeen käytiin mcdonaldsista hakemassa isot mansikka pirtelöt.   Ostettiin sitten vähän myöhemmin Gloriasta popcorneja, vaikka ei menty elokuviin :P Kaupungin jälkeen mentiin meille hetkeksi ja sen jälkeen mentiin ulos. Suvi sai idean että otetaan potkukelkka mukaan, niinpä päätettiin sitten ottaa se matkaamme. Viime viikon lauantaina mun isoveli oli aika ihana kun se toi mulle kotia hesburgerista kana-aterian! Sunnuntaina haettiin illemmalla pizzat! Tää viikko on ollu koulussa aika rentoa, kun ei ole ollut kokeita! Ensi viikolla on sitten luvassa kokeita, huoh! Olen niin innoissaan. Maanantaina on englannin sanakoe, tiistaina ruotsin sanakoe, keskiviikkona matikan koe ja perjantaina uskonnon koe, kyllä on ensi viikoksi ihan kivasti luettavaa. Torstaina mun äiti toi 2 laatikollista arnoldssista donitseja, omnom ;)) Huomenna en oikeen mitään ihmeempää tee, paitsi oon Jasminin kanssa ja ehkä aiotaan leipoa jotain. Vielä vähän kuvia.
               
            Popcorneja, mutta niitä oli jo syötä yli paljon.
           



                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti