lauantai 20. joulukuuta 2014

December news

Kerron ihan aluksi hiaman edellis viikon kuulumisia teille, sen jälkeen mennään tuoreisiin asioihin mitä tässä on tapahtunut. 11.12 Menin Millan kanssa koulun jälkeen  kaupunkiin jonottamaan Mikaelin ja Uniikin keikalle, joka oli Vaasassa. Pihalla oli just sopivasti sillon kauhee sade, voi että meitä sillon ärsytti. Jonotuksen aikana tutustuttiin kolmeen tyttöön ja ollaa oltu heihin yhteydessä. Jonotettiin vaan semmonen 3,5 tuntia ja päästiin tokalle riville. Oli aivan mahava keikka ja ihana kuulla, kun Mikael Gabriel laulaa -Älä herätä mua unesta♥
Lauantaina lakkasin itselleni jouluiset kynnet ja niistä tuli aika hienot omasta mielestäni. Sunnuntaina ei tehty itte ruokaa, niin hain Veinin kanssa Sepänkylän grilliltä ruokaa, nimittän niitä isoja Burgereita. Ne hamburilaiset on todella hyviä, mutta täyttäviä!
Nyt mennään tähän viikkon ja tällä viikolla onkin sattunut ja tapahtunut vähän erilaista. Maanantaina koulussa tein kolmannen kurssin ensimmäisen kokeen, koska koe ei mennyt ekalla kerralla ihan nappiin. Pääsin koulusta siinä neljän aikoihin ja lähdin joululahjaostoksille, sillä piti ostaa Veinille, Millalle, Jennille ja Cecilialle lahjat + itsellekkän löysin jotain ostettavaa.
Paita Vero Moda, kaulakoru h&M, Kynsilakka H&M ja tuubi huivi H&M.
Tiistai aamuna lähdin iloisin mielin kouluun uudeissa vaatteissani, mutta kun saimme Jennin kanssa työn nii olin vain hetken pirteä, sillä kun oli kulunut noin tunti, niin alkoi tapahtua asioita. Tehtäväni oli viipaloida kalkkunaa sellaisella viipalekoneella ja lopussa mulla oli ihan pieni pala sitä lihaa jäljellä, niin mun sormi jotenki lipsahti sinne viipalekoneeseen vahingossa, mulla niinku lähti oikean käden etusormesta kaksi senttiä pois lihasta. (Tilannetta en niin hyvin muista, koska menin ihan shokkiin) Mua rupesi lähes heti huimaamaan/heikottamaan ja menin istumaan alas. Jenni auttoi mua niin hyvin, kun se voi siinä tilanteessa tehdä. Antoi mulle laastareita, haki paperia jne. Laastarit ei vaan auttanut tossa tilanteessa yhtään. Veinikin tuli siihen auttamaan, kun hän huomasi mitä oli tapahtunut. Veini ja Jenni tuli viämään mut terkkarille ja sieltä mut sitten lähetettiin yhteispäivystykseen. Mulla on ollut kauheet kivut, mutta kun olen ottanut lääkettä, niin on hiaman helpottanut. Mulla on nyt vaikeuksia tietyissä asioissa, koska tämä sormi. esimerkiksi. Ruoan laitossa, meikkaamisessa, suihkun käymisessä, kirjottaminen ei onnistu jne. Toivottavasti en selittänyt tätä asiaa liian sekavasti.
Keskiviikkona en mennyt kouluun, koska sain tiistain ja keskiviikon sairaslomaksi. Keskiviikkona olisi pitänyt palauttaa äikän projektit, tehdä matikan koe ja ervon koe, mutta ei voi mitään kun tällästä sattui, niin joudun tekemään ne kokeet joululoman jälkeen. Torstaina oli vapaa päivä, niin lähdin äitin kanssa ostmaan mulle talvikenkiä, koska tuolla pihallakin on jo sen verran lunta. Tässä on saanu kyllä kiirehtiä ton paketoinnin kanssa, sillä ei oo enää montaa yötä jouluun, vaikka se paketointi mun osalta on hiaman hankalampaa ja perjantaina menin Millan ja Jennin kanssa vapaa ehtoisesti joulujuhlaan. Menin vielä illemmalla sitten Jennille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti