maanantai 14. syyskuuta 2015

Tom Yum Thai & shoppailua

Hellurei pitkästä aikaan! Viime viikonloppuna mä en kerrenyt tätä postausta kirjoittaa, mutta nyt mulla on aikaa jakaa se teille. Mä en ole tässä pahemmin ehtinyt mitään kuvailla, niin kuvia ei ole hirveästi jaettavissa teille. Mentiin edellis viikonlopuna Veinin kanssa syömään pitkästä aikaan ulos ja mietittii mihin mentäis ja päädyttiin Tom Yum Thai ravintolaan. Tom Yum Thaissa on thaimaalaista ruokaa, oon käynyt kerran aikaisemmin siellä syömässä ja otin jälleen saman ruoan minkä viimeksi, sillä olin siihen annokseen tyytyväinen. Minä otin hapanimelää kanaa ja Veini mereneläviä basilikassa. Suosittelen tätä Thaimaalaista ravintolaa teille ehdottomasti, jos ette ole käyneet syömässä vielä Tom Yum Thaissa, jos tykkäätte thaimaalaisesta ruoasta. Tom Yum Thai katkarapu Broileri annos Viime viikon keskiviikkona kävin kaupungissa vähä shoppailemassa uusia vaatteita. Mun oli pakko ostaa uudet mustat farkut, sillä mun molemmat entiset perus mustat farkut on kuluneet ja reikiä polvissa. Eihän niitä enään viitsi käytää muualla, kuin kotona. Nyt keskiviikkona mä löysin Cubuksesta mustat farkut ja ne on ollu jo kovassa käytössä. Vero Modasta löysin suht pitkän valkoisen villaneuleen. Oli alunperin tarkoitus ostaa bik bokista sellainen oikean pehmeä neule, mutta koot oli aivan liian suuria mitä oli enään jäljellä. Ensi viikolla on luvassa asukuvia, niin näätte paremmin millainen uusi neuleeni on. Mä oon ruvennu nyt lähiaikoina syömään paljon illemmalla maustamatontajugurttia ja pensasmustikoita. Harmivaan, kun kohta ei enään tuoreita mustikoita saa kaupasta, sillä marja aika on ohitte ja syksy on tullu. Tämän viikon lauantaina mä tein ruoa itelleni ja Veinille. Tein uunilohta, lohkoperunat, hollandaisekastikkeen ja lisäksi vielä sämpylöitä. Kuvasin samalla kaiken mitä tein, niin meni tuplasti enemmän aikaa, sillä piti säätää kokoajan kameran kanssa, mutta ei se mitään. Mulla meni kyllä hermo, kun kesken kaiken akku loppu kesken ja jouduin viedä kameran akun lataukseen ja piti sitten jättää ruoan tekeminen noin tunniksi kesken. Onneksi olin sellaisessa vaiheessa ruaoan suhteen, ettei haitannut millään tavalla. Video on tulossa youtubeen näillä näkymin keskiviikkona. Heippa! villanen neule shoppailua pääruoka sämpylät marjoja

2 kommenttia:

  1. nam nam mitä ihania ruokakuvia :3 Nyt tuli nälkä!
    Ja tosi kivoja ostoksia myös :)

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tuli pitkästä aikaan tehtyä itte ruokaa kotona. Kiitos :-3

    VastaaPoista