keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Sä huudat, että sä oot hukas ilman mua ja enkä mä oo kukaan ilman sua, tuu takas kotiin

Hei, joko olette käyneet kuuntelemassa Cheekin uusimman biisin -Sä huudat? Mitä miletä olette kyseisestä kappaleesta? Onko teistä joku menossa Cheekin jäähallikiertueelle? Itse olen menossa Vaasan jäähallin keikalle, joka on 16.1.2016. Liput tuli myyntiin keskiviikkona ja itse olin koulussa, niin äitini soitteli lippupalveluun ja varasi mulle lipun. Äitin piti soittaa kaksi tuntia, että hän sai yhteyden lippupalveluun. Olin tosi onnellinen kun sain lipun. monet ei ollu edes saanu lippua, tosi surullista kyllä. Tää on ensimmäinen keikka mihin meen missä Cheek esintyy tästä tulee ihan mahtavaa, kun nään hänet tammikuussa en malta odottaa!Tämä tästä cheekin jäähallikiertueesta. cheekin lippu Nyt on juhlittu saarikauden päättäjäiset ja  kesä on virallisesti ohitte. Syksy on alkanut ja mä en tiedä mikä siinä on, kun monet ei tykkää yhtää tästä vuodenajasta. Kyllähän kesä on paljon ihanempi vuodenaika, kuin syksy. Itse syksy on kans ihana vuodenaika, sillä sillon on ihanat värit, lehdet tippuu ja on ihanat maisemat. Voisin kertoa nyt tähän miten vietin huvilakauden. Käytiin päivällä ensin Veinin kanssa pihalla kuvailemmassa. Osa kuvista onnistui ihan hyvin, mutta ei ollut mikään paras sää kuvailuun, sillä ulkona oli kauhea tuuli. Onneksi tuuli kumminki aina välillä hiipui, niin osa kuvista onnistui. Tai sitten toisena ongelmana oli se, kun aurinko paitoi suoraan silmiin ja piti vaihtaa kuvaus paikkaa. Kumminki ihan kotona vietin tämän saarikauden päättäjäiset tai me mentiin isän vanhempien luo huvilakudeksi, jotka asuu meitä ihan lähellä. Isäni vanhemmat oli kutsunut meidän lisäksi sinne viaraita. Illemmalla Veljeni tuli käymään Mummalla ja Paapalla koiransa kanssa. Voi että Raffe oli kasvanut isoksi pojaksi jo. Mä oon ihan rakastunut victoria`s secretin hajuvesiin. Olen ostanut tässä lähiakoina 2 uutta body mist tuoksua "Endless love" jossa on tuoksuna omenan kukka ja toisena uutena mulla on "pear glase" jossa on tuoksuna sokeroitua päärynää ja meloonia. Toisen näistä hajuvesitä tosiaan ostin Glitteristä ja sieltä sai 20€ hajuveden ja meikkipussin, niin tuli edullisemmaksi kuin olisi ottanut vain pelkän hajuveden. Mä tossa viime viikolla tein Mummalle rapukeittoa, koska hän on rapujen suuri ystävä. osa kuvista on lopussa otettu ihan vain kännykälläni, niin laatu ei ole yhtä hyvä, mutta älkää antako sen häiritä. reppuselkäkuva 29.8.15 29.8.2015 ootd 29.8 saarikauden päättäjäiset 29.8 vs 2 vs tuoksua rapu ja raffe pikakuvake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti