perjantai 28. helmikuuta 2014

15.11.2013 Tampere

TAMPERE 15.11.2013

Tämä postaus tulee noin 3 kuukautta myöhässä, pahoittelen! Tällöin pääsin koulusta kello 13.00. Juna lähti siinä 15.30 kohti Tamperetta, minut ja Jasmin heitettiin matkahuollolle siinä 15.00 muistaakseni. Junamatkalla räpsittiin toisistamme kuvia, juteltiin niitä näitä, oltii puhelimilla ja kun vaihdettiin pendoliinojunaan, niin katsottiin ennakkoon Uusi Päivä. Perillä oltiin siinä noin 18.30. Kun saavuimme Tampereelle, niin meitä tuli vastaan minun äitin kaveri, koska hänen luona me yövyttiin se 2 yötä. Suuntasimme heti kohti Ikeaan päin, kun saavuimme Tampereelle.
Aamulla lähdimme heti 11.00 liikkeelle shoppailemaan Koskikeskukseen, mutta ensin menimme ottamaan Tammerkoskelle kuvia ja vähän muuallekkin. Etsimme myös lähes kaikki UP kuvauspaikat eli Uusi Päivä. tähän väliin kuvia, sen jälkeen jatkan kirjoittamista.

Ihan aluksi menimme tonne Tammerkoskelle kuvailemaan, mistä nämä kaksi kuvaa on otettu. Tammerkoskella muuten kuvataan myös joitain kohtauksi Uusi Päivästä. Kuvia jälleen lisää.
Julkaisuuden kelpoisia kuvia ei tullut kuin vain 5 kuvaa meistä, jotka on otettu kaikki Tammerkoskella. Nytten Tammerkoksella sais aivan mahtavia kuvia, jos Tampereella on lunta♥
Tammerkosken kuvauksien jälkeen suuntasimme etsimään UP kuvauspaikkoja, koska olimme Tampereella niin tietenkin me ne etsimme!

Tuo kyseinen Vapriikki on UP:ssa "Voimala" sehän on vain lavaste Uusi päivässä, mutta oikeasti tuo on museokeskus. Kyseisistä kerrostaloista otin kuvat, koska noissa taloissa asuu Elina, Niklas, Otso, Mirja ja Tomi näyttelijät, eihän niitä oikeasti kuvata tuolla, vaan Uusi Päivän studiolla nimittäin Rantatiellä. Kuvauksien jälkeen menimme shoppaileen Koskikeskukseen♥
Koskikeskuksen shoppailun jälkeen jatkettiin matkaa eteenpäin ja menimme Ideaparkkiin, se oli vaan niin mahtava shoppailukeskukus! En ollut aikasemmin käynyt Ideaparkissa enkä kokskikeskuksessa, outoa :o Rahaa meni tonne reissuun ihan liikaa, sinne meni mun synttärirahat xD
Ideaparkissa käytiin lopuksi syömässä Hesburgerissa, kun oltiin shoppailtu, voi huhuhuh kun oltii sen jälkee ihan poikki!
Yllä oleva kuva on UUSI PÄIVÄN studio, joka sijaitsee Rantatiellä. Kun mut ja Jasmin heitettiin juna-asemalle, niin sillon nähtiin se UP:n asuntola, oikeesti vähä se oli siisti! Se oli niiku Särkänniemen toisella puolella. Haavistojen talo ja Ruuskasen talo pitää löytää ensikerralla ;-) heihei ihanat♥kertokaa mitä piditte Tampereen postauksesta.

1. IHANIN HALUN NIIIN TONNE UP ON MAAILMAN PARAS IKINÄÄÄ<333OON NIIN KADE SULLE<3

2. Niin on & kyllä sä vielä joku kaunis päivä pääset♥ ja kiitos kommentista :-)

3. Olen itse menossa Tampereelle ensi kuussa,mutta en oikein tiedä hirveästi,miten siellä kulkea.Voitko kertoa,kuinka kaukana Ideapark on rautatieasemasta ja missä Tampereella päin sijaitsee Koskikeskus?Olen käynyt pienenä ja nyt kesällä vain juomassa rautatieasemalla kahvit kun junaa oltiin vaihtamassa,joten siis siellä päin en kovin ole käynyt.Voitko kertoa?Selitä niin hyvin kuin osaat (::

4. Hei, olen todella pahoillani, kun en ollut huomannut tätä komenttia tähän on turha vastata tässä vaiheessa, mutta sanon kuitenkin. Kävellen yleisesti kulkea, mutta jos ideaparkkiin haluat mennä niin kannattaa mennä busilla, sillä ideapark on keskustasta noin 15km päästä. koskikeskus on aika lähellä rautatieasemaa :)