tiistai 18. helmikuuta 2014

#85 Ystävänpäivä, Krista Siegfrids & hiaman kuulumisia

Viime viikolla minun piti ottaa teille asukuvia, mutta se jäi! Nytten minulla on aikaa, niin lupaan että tällä viikolla niitä on luvassa :-)!
Ystävänpäivänä annoin 4 ystävälle ystävänpäiväkortit ja sydän suklaatikkarit♥ Muille kavereille en ollut ostanut mitään. Ammattiopistolla ei ole mitään erikoisempaa ystävänpäivänä. Ylä asteella meille annettiin sydämmet johon oli tarkoitus kerätä toisiltä siihen nimiä. 14.2.2014 oli ystävänpäivä ja silloin olin ystävieni kanssa kaupungilla. Menin Millalle sinä päivänä vielä yöksi
Krista Siegfrids tuli Vaasaan viime viikon lauantaina eli 15.2.2014! Reweliin tuli vetämään jonkinverran biisejä. Krista on vaan niin ihana♥ Otin Kristan kanssa yhteiskuvan, hänestä yksityiskuvan ja sain vielä nimmarin! OMG! :O♥
Nytten on 8 viikko ja se on niinku rästiviikko, eli jos on jäänyt rästiin kokeita niin ne pitää tällä viikolla mennä suorittamaan kouluun. Minun piti Maanantaina mennä tekemään yksi koe. 5 jakso tulee olemaan paljon raskaampi mitä viime jakso oli. Mulla on nytten semmoinen 2 viikkoa hiihtolomaa, mikäs tässä, ei mitään valittamista♥ Nyt mulla olisi aikaa tehdä joku video teille hiihtoloman aikana! Pitää katsoa minkä tekisin, ehdotuksia? Pidän kavereiden kanssa naamiaisbileet hiihtoloman jälkeen, niin sinne olen tilannut puvun, tästä linkistä pääsette siihen, teidän pitää vaa valita se leopardi niin näätte minkä olen tilannut http://www.ebay.co.uk/itm/Pajamas-Kigurumi-Adult-Animal-Cosplay-Costume-Onesie-Sleepwear-Unisex-Playsuit-/301093945285?pt=Adult_Fancy_Dress_UK&var=&hash=item461a98ffc5 Se on niiku leopardi gigurumi puku. Tällä viikolla sen puvun pitäisi tulla, voin sitten ottaa kuvia siitä.
 Robinin keikasta tulee erillinen postaus ja SATIN CIRCUS tulee Vaasaan ensi viikon perjantaina eli 21.2.2014 ja tulee vetämään tänne keikan :-)!

2 kommenttia:

  1. tosi hyvä postaus:) !!

    ehdottamani videot: huonepostaus videona,uus myday,nolot ja kiusallist tilanteet.joku kokkaus video,iltarutiini ja aaamurutiini:) (pitkiä videoita) <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos :-)! Pitää kattoa minkä videon tekisin & kiitti hyvistä ideoista♡^^

    VastaaPoista