maanantai 24. helmikuuta 2014

16.2.2014 Robinin keikka

16.2.2014 Lähdimme varhain aamusta liikkeelle Seinäjoelle päin nimittäin jo 07.00! Päästäessämme Seinäjoelle niin käyttin aluksi huoltoasemalla ja sen jälkeen menimme jonottamaan, oli siellä vähän porukkaa jo vaikka olimme niin aikaisin liikkeellä. Siinä sitten jäädyttiin sinne ihan täysin, koska kuusi tuntia piti jonottaa ennen kuin ovet aukesi. Hyvän artistin eteen kärsii, eikö se vähä niin mene ;-) Olisi pitänyt varautua makuupusseihin, peittoihin ja kaikkeen mahdolliseen, mutta en ajatellut oikeen kun lähdin. Mulla ja Millalla oli vain 2 filttiä mukana ja niillä sitten yritettiin pärjätä. Mä laitoin converset jalkaan, voi hitsit kun olin tyhmä :-D! Seuraavaksi varaudun kunnolla kun lähden keikalle ja myös Milla!

Olin ensimmäistä kertaa elämässäni Robinin keikalla ja täydellinen keikka oli, siis Robin on vaan niin ihana ja täydellinen♥♥!

Mulla alkoi tänään toinen viikko hiihtolomaa ja teen sitten hiihtolomasta erikseen postausta teille! Hyvää hiihtolomaa kaikille keillä tänään se alkoi♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti