keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

#46 Juhannus 2013!!

 http://www.youtube.com/watch?v=5NV6Rdv1a3I

Minun juhannukseni oli aivan mahtava! Itse vietin juhannuksen tätini ja hänen miehensä mökillä, mökille tuli myös juhlimaan juhannusta minun kummien perhe, tätini perhe oli myös siellä ja tädin lapsen poikaystävä. Kuuntelimme koko ajan radiosta juhannuksen 200 parasta biisiä, taino radio oli koko ajan taustalla soimassa. Olimme paljussa, uimassa, otimme aurinkoa, menimme banaanilla, renkaalla, olin Julian kanssa muten vaan merssä banaanilla ja ympyrällä & hypimme trampalla. Seura oli aivan parasta ja meidän jutut parhaimmat, niitä en voi unohtaa millään :D Tätini mies veti meitä banaanilla ja ympyrällä, se oli ihan mahtavaa, minä ja Julia tiputtiin kerran kyydistä. Söimme grilliruokaa, kalakeittoa, jäännää riisisekoitusta, salaattia ja sen semmoista. Sinne mökille tuli naapurista kyläileen yksi Frank koira. Me tehtiin ennätys kuinka monta paljuun mahtuu, niin saimme 9 ihmistä mahtumaan, olisi minun pikkuserkku Julius kin vielä mahtunut, mutta se ei nyt halunnut tulla silloin. Kuvailin jonkin verran. Tämä juhannus oli kyllä aivan best! Toivottavasti tekin vietitte kivan juhannuksen! :)

Ostin uuden puhelimen viime viikon perjantaina eli Samsung galaxy S2 plus 19105P. Puhelimen väri on sininen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti