keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Särkänniemi, Ikea & loman viettelyä

Minun kohdallani loma alkoi huonosti, koska tulin kipeäksi. Sunnuntai aamuna iski hirvee päänsärky ja huono olo, niin arvelin heti että minulla on kuumetta ja niin oli kin, kun kävin mittaamassa.
Keskiviikkona mulla ei ollut enään kun pikkaisen lämpöä. Torstaina lähdin Suvin kanssa heti aamusta Gw galleriaan ja itse löysin vain yhdet aurinkolasit, mutta laitan kuvia myös mitä olen ostanut lähiaikoinaan. 9.6.2013, olin Sannin rippijuhlissa, voi että kun Sannilla oli niin kaunis mekko ja muutenki niin nättinä Laitan tähän väliin kuvia ja sitten jatkan kirjoittamista.

Cubus: 14.95e
Cubus: 7.90e

Gina Tricot: 9.95e


H&M: noin 8e

Laukkutalo: noin 20e

Suomalainen kirjakauppa: 10e! Tää on niin hyvä kirja, se oli viimeinen kirja Suomalaisessa kirjakaupassa, suosittelen tätä kirjaa jos katsotte uutta päivää.


10.6.2013 -Särkänniemi

Heräsin 07.00. Lähdimme ajelmeaan kohti Särkänniemeä 09.00, meidän piti lähteä jo 8, mutta kun minun niin ihana isoveljeni oli vähä myöhässä niin ei sille voinut mitään, olimme perillä 11.30.
Mukaan sinne tuli minun lisäksi Lassi (isoveljeni), Jasmin ( isoveljeni tyttöystävä), Christian, (Jasminin isoveli) & Jutta.

Käytiin Särkänniemen kaikissa mahdollisissa laitteissa, paitsi ei nyt missään lasten pienissä laitteissa! xD Sanotaan nyt näin että kaikki isommissa laitteissa yms. Käytiin myös akvaariossa, delfinaariossa & näsinneulassa. Pelle Pizzalla käytiin syömässä, silloin rupesi justiin satamaan kaatamalla vettä, niin mentiin oikein hyvään aikaan syömään. Siellä satoi noin tunnin niin sillä välillä käytiin syömässä, delfinaariossa ja näsinneulassa. Mihin kään laitteeseen ei oikeen tarvinnut jonnottaa yhtään, päästiin lähes heti, ku joskus niinku on semmoset puolen tunnin jonot, niin valittiin oikein hyvä päivä tolle reissulle, tukkijokeen piti hetken jonottaa. Kyllä se tornado taitaa olla se paras laite särkänniemestä. Tämä reissu oli kyllä aivan mahtava, kiitos Lassi, Christian, Jasmin & Jutta tästä mahtavasta särkänniemen reissusta teille! Kuvia tuli jonkinverran otettua, joten niitä nyt seuraavaksi saatte katella. (ENJOY)











Joku meistä viidestä yhtäkkiä sanoi että kaikenlaisia Angry Birds juttuja pitää sit keksiä, onneksi ei nyt sentään autoa? " ei olisi kannattanut sanoa kun heti se sitten oli meidän oikealla puolella :D

Näsinneula

Tornado








Minä ja Jutta olemme olleet ruoka aikoina kotona, eikö näin ole? ;)

Tukkijoen viimeinen lasku^^



Trombi











                                     Ikea 

Lähdettiin Särkänniemestä 19.00, kun se meni kin kiinni, niin päätettiin poiketa sitten ikean kautta. Se oli mun elämäni ensimmäinen kerta kun olen ikeaan mennyt. Sieltä minun joukkooni olisi tullut vaikka ja mitä, mutta en raaskinut tuhlata rahojani, mutta ostin äidilleni tarpeellisia astioita. Kotona oltiin siinä puoli 1 maissa.


11.6.2013
Vietin päiväni Mumman ja paapan uima altaan ääreellä, otin aurinkoa suurimman osakseen. Kävin kävelemässä uima-altaalla, mutta en viittinyt vielä heittää talviturkkiani pois, koska vesi oli vielä liian kylmää. Minun 4 vuotias Emma serkkuni viihtyi uimassa, vaikka kuinka kauanHän koko ajan sanoi  minulle että " tuu Noora uiman". Olen luvannut itselleni että heitä talviturkin pois vasta juhannuksena. En ole oikeen tehnyt nyt viime viikolla & tällä viikolla mitään erikoista, olen suurimman osakseen ollut vaan Suvin kanssa ja tietenkin muitten kin ystävien kanssa Kuvia vielä tähän loppuun & toivottavasti jaksoitte lukea tämän ja piditte tästä postauksesta.
Mun rakas serkkuseni on kesätyttönä

4 kommenttia:

  1. Hyviä kuvia ja muutenki sun blogi vaikuttaa kiinnostavalt:)
    http://unebellejournee-henna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. voi kiitti(:! Käynpäs kurkkaamas blogiasi:)

    VastaaPoista