keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Joululahjat 2015

Heippa, nyt on tän vuoden viimeisen postauksen aika. Huomenna onkin sitten uusivuosi ja vuosi vaihtuu. Kyllä tämä vuosi meni silmien räpäyksessä. En ajatellut tänä vuonna tehdä vuosikatsastus postausta ainakaan blogin puolelle. Joka tapauksessa tulin näyttämään teille mitä sain joululahjaksi tänä vuonna. Olen kylllä tosi tyytyväinen kaikkiin lahjoihin mitä sain. Kiitos kaikille lahjoista!♥ Sain fleece yöpuvun, pörrösukkia, pörröpaidan, erilaisia kynttilöitä, suihkugeeljä, shamppoon, vartalovoiteita, rahaa, arpoja, leffalippuja, neljä iittalan lasia, studiovalon ja suklaata aivan liikaa. Tosiaan en tänä vuonna toivonut muuta, kuin studiovalon, mutta silti sain paljo muutakin. Studiovaloni tulee niin tarpeeseen, oon jo kauan sitä miettinyt ostavan, mutta nyt tuli joulu ja sain sen lahjaksi, olen tosi kiitollinen♥ Hyvää uutta vuotta jo vähän etukäteen teille kaikille!♥ Mä tosiaan kuvaan youtuben puolelle videon ensi vuoden puolella mun lahjoistani. Kertokaa ihmeessä mikä oli teidän paras lahja? Heippa, nähdään ensi vuoden puolella. ihonhoitotuotteet Iittala iittala lasit Suklaata pehmosia vaatteita leffaliput yöpuku kynttilöitä Konvehti Studiovalo

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä ihanin lahja oli toi valkonen lammaspaita ,pöörrö ,ja osa suklaista

    VastaaPoista
  2. hehe, itekki tykkään noista lahjoista, mutta suosikkini on studiovalo :P

    VastaaPoista
  3. voi vitsit mitä ihania joululahjoja oot saanut <3!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Sofia!❤️ Itekki tykkään :-)

    VastaaPoista