maanantai 21. joulukuuta 2015

Jouluinen tunnelma huoneeseeni

Moikka!Tuli vähän ongelmia eilen näiden kuvien kanssa, niin sentakia tämä postaus tuli vasta tänään. Tulin kertomaan teille millaseksi olen koristellut huoneeni, niin kuin Marraskuun  postauksessa lupailin. Laitoin huoneeseni kolmet eri jouluvalot, kynttilöitä jonkin verran, jouluisia koristeita ja joulunauhaa. Näätte kuvista sitten millasia jouluvaloja minulla on, yhdet uudet valot ostin täksi vuodeksi. Nyt on jo 21 Joulukuuta ja enään kolme päivää jouluaattoon, hui! En osaa edes kuvitella....Ootteko te muuten hankkineet joululahjat? Itse olen onneksi sen jo hoitanut, niin siitä ei ole enään mitään stressiä mitä ostaa kellekkin. Onneksi Perjantaina alkoi loma, ihanaa <3 Oon niin loman tarpeessa, sillä tää työharjoittelu on vieny mun kaikki voimat ja ei oo ollu viikonloppujakaan vapaana tän yhdeksän viikon aikana, kuin pari. Yleensä Joululoma on kestäny 2 viikkoa, mutta tää loma on poikeukksellisem pidempi, sillä nyt on sellainen 3 viikon loma, en valita :P 11.1 alkaa uusi jakso. Me nähdään ensi postauksen parissa, joka tulee tuota pikaa, Moikka♥ joulu tunnelmaa tähti kynttilä valot koristeet joulupallot tähtöset paketointia paketteja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti