sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Milloin nään sut uudestaan?

Heippa! Tulin kertomaan teille viime viikon tapahtumat. En tiedä mistä sitä aloittais, kun täällä on ollut aika kauan tauko. Joka tapauksessa mä rupesin tossa viime viikon maanantaina purkaamaan koulupöytääni. Mulla oli koulupöydässäni ennen kiinni sellainen kaappi ja cd teline, mä nimittäin halusin sen kokonaan pois, että tulee enemmän tilaa pöydälle. Me ruvettiin Veinin kansaa purkaamaan mun pöytää keskellä yötä mikä ei ollut ehkä paras idea, mutta onnekksi kukaan ei herännyt :D Nyt olen tyytyväinen koulupöytääni, kerta on tarpeeksi tilaa. Rakas yllätti minut samana päivänä päästessään töistä vaaleanpunaisella ruusukimpulla♥ On ruusut aina yhtä kauniita. Mitäs teille muuten kuuluu?♥ 2015-11-16 22.56.02 IMG_2268 Onko teistä kukaan muuten käyny nyt lähiaikoina mäkkärissä? Sinne on nimittäin tullut esimerkiksi piparkakkujäätelöä. Tuli maistettua sellaista Jennin kanssa ja oli kyllä älyttömän hyvää. Kannattaa käydä maistamassa, suosittelen! Myös McDonal`siin on tullut piparkakku -Latte, ite en sellaista maistanut, sillä en ole kahvin ystävä. Jos teistä joku on kahvin ystävä, niin varmasti maistuu tuo piparkakku -Latte juoma. Nämä on vain joulun kunniaksi, että joulun jälkeen näitä ei enään saa. Oletteko te alkaneet jo laittamaan huonettanne jouluisan näköisäksi? Itse tänään otin kaikki jouluvalot ja koristeet esiin ja sain laitettua kaikki paikalleen. Heti tuli paljon tunnelmallisempi huone. Tänne blogiin voin laitta joulukuun puolella kuvia, mitä sain aikaiseksi tänään. Rupeen muuten tekemään joulukuun puolella youtube kanavalleni jouluisia videoita, mutta joulukalenteria en tee, sillä tällä hetkellä ei ole aikaa siihen. Muutenki mun kanavalla on ollut nyt tosi hiljaista jo kauan. Syy on ensinnän se, kun mulla on nyt työssäoppiminen. Tammikuussa rupee tulemaan videoita, sillä sitten mulla on aikaa. Ensilumikin saapui tänne päin Suomea noin viikko sitten, mutta nyt pihalla on jälleen kurja ilma. Onneksi ehdin ottaa muutamat kuvat lumesta, ennen kuin se ehti sulaa pois.2015-11-21 19.10.43 IMG_2318 IMG_2321 Tuli täytettyä 19-vuotta tossa 19.11.15 eli se oli viime viikon torstaina ja minähän olin silloin iltavuorossa. Aivan parasta aikaa viettää synttäreitä, nimittäin töissä. Rakas yllätti minut aamulla tuomalla aamiaisen sänkyyn :3 Joka tapauksessa Milla toi mulle lahjan kun pääsin töistä ja sain häneltä Robinin uusimman levyn (yhdessä), pakkauksen jossa oli shamppoo, suihgugeeli ja vartalovoide ja suklaata. Aivan ihana lahja, kiitos vielä Milla lahjasta♥! Veinillä oli synttärit jo lokakuussa, mutta päätettiin antaa toisilemme lahjat samaan aikaan. Syntymäpäivänä sain sitten Veiniltä lahjaksi ihanan valkoiset tossut ja sydän kaulakorun♥ Talvisin tulee niin tarpeseen tossut, kun tuntuu että jalat on aina siihen vuoden aikaan jäässä. Aivan ihanat lahjat sain kummaltakin♥ Ei mulla tällä kertaa muuta, joten me nähdään ensi postauksesn parissa, joka tulee jo huomenna. 2015-11-19 11.55.14 IMG_2331 IMG_2333 IMG_2335 2015-11-23 20.45.17 IMG_2169 IMG_2170

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti