tiistai 10. marraskuuta 2015

Luontokuvausta

heippa, miten teidän marraskuu on alkanut? On kyllä hullua, kun kohta on taas joulu kyllä se aika rientää eteenpäin aivan liian nopeasti. Kumminkin ennen joulua mulla on synttärit nimittäin 19.11.15 kohta vierähtää mun viimeiset teini vuodet käyntiin :D Mulla ei ole tässä tapahtunut mitään ihmeellistä, koska ei mulla ole pahemmin nyt mihinkään aikaa, kerta on työssäoppiminen. Huomenna alkaa neljäs viikko Rossossa ja sen jälkeen vielä pitäis jaksaa olla semmoset viisi viikkoa ennen, kuin alkaa loma. kaksi viikkoa sitten oli Halloween, mutta enhän mä nyt sitä päässyt mitenkään juhlimaan, kerta olin lauantaina töissä. Ensi vuonna sitten korjataan asia :-P Joka tapauksessa tehtiin Veinin kanssa silti sellaset Halloween drinkit, kun pääsin töistä. Idean mä sain mikirotalta, mutta tein vähän erilaisen drinkin minkä hän teki. halloween drinkit Facebookissa on pyörinyt jo jonkin aikaa luontokuvaushaaste, olette varmaan huomanneet. Serkkuni Cecilia haastoi minut tähän haasteeseen noin pari viikkoa sitten ja päätin ottaa haasteen vastaan, vaikka en tällä hetkellä ehdi pahemmin kuvailla. Kumminkin yksi maanantai aamu menin napsimaan luonnosta kuvia ja sain jotain hyviäkin otettua, joten voin niitä teille jakaa tänne. Ei mulla tällä kertaa ole muuta sanottavaa, joten nähdään ensi postauksessa, joka tulee tän viikon lopussa. värikäs lehti kuva IMG_2139 metsä syksy

2 kommenttia:

  1. upeita luonto kuvia! Välillä tekee kyllä hyvää päästä vähän luonnon keskelle kuvailemaan ja kävelemään :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Näin on, pitäis äkkiä päästä napsimaan kuvat ensilumesta, kun tänne Pohjan maalle tuli viime yönä lunta :-)!

    VastaaPoista