keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Ahvenansaari

heippa! Tulin vähän päivittämään mun blogia, ettei tää ihan kuole tänne. Joka tapauksessa mitä teille kuuluu?♥ Nyt pihalla on ihan ilmiselvästi tullut syksy. Mä en tykkää yhtään, kun pihalla on ruvennut olemaan aamuisin pakkasen puolella ja mä meinaan jäätyä sinne. Skootterilla en kouluun voi enään mennä, jos on pakkasta, mutta aina mä konstin löydän millä pääsen. Talvea odotellessa... en halu edes miettiä kuinka kylmä talvi tulee olemaan. Tähän ajatukseen pitää nyt vain tottua, mutta joka tapauksessa voisin kertoa teille vähän ahvensaaren kuvailuista. Mentiin ottamaan Veinistä pitkään aikaan kuvia ja kerta oltiin Suvilahdessa, niin mentiin ottamaan ahvensaarelle kuvia. Ulkona oli kauhea tuli kuin lähdettiin, mutta se hiipui onneksi aikanaan. Aurinko paistoi yhdessä välissä oikeen ihanasti, mutta eihän se kauaa kestänyt. Saatiin kumminki loppujen lopuksi hyviä kuvia otettua. Itse olen ainakin tyytyväinen näihin kuviin mitä sain ja näistä teille jaan muutamat. Mun asukuvia on tulossa seuraavassa postauksessa. Tää oli tälläinen lyhyempi postaus tällä kertaa, adios♥ Ranta Veini Tuulimylly metsäinen kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti