keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Talviloma 23.-28.2.2015

Ajattelin tässä kertoa teille miten vietin talvilomani, vaikka ei tullut mitään ihmeempää tehtyä. Pidemittä puheitta, mennään loman kuulumisiin.
Maanantaina suunta oli kohti keskustaa ja menin Millan ja Jennin kanssa syömään amarilloon, päädettiin kaikki syödä kanaa. En ennen ollut ottanut kyseistä annosta, mutta kyllä se hyvää oli :-P chilejä en syönyt, sillä en ole tulisen ystävä. Miraa tuli nähtyä pitkästä aikaan siinä vähä päivemmällä. Veini tuli vielä meille illemmalla, kun olin tullut kaupungista kotiin. 
Tiistaina käytiin veinin kanssa arnoldsista hakemassa kotiin donitsit. Samalla poikettiin H&M kautta hakemassa minulle musta neuletakki. Käytiin vielä Suvi kirppiksellä ja löysin sieltä bodimisti hajuvesiä ja päädyin love spell tuootteeseen, se oli vaan niin ihanan tuoksunen. Illemmalla tehtiin vohveleita ja tehtiin siihen kinuskikastike joukoon ja lisäksi laitettiin vielä banaania. Oli kyllä täyttävää!
Keskiviikkona pihalla oli ihan hyvä sää, nii menin napsimaan muutamia kuvia itsestäni itselaukaisimella. Illemmalla kävästiin Runsorissa ja samalla mun juomat saapui. On mulla niin kiltti isoveli♥ Söin vielä edellisen päivän vohveleita, kun pääsin kotiin.
Torstaina katselin herkullisia kaakao ohjeita ja löysin oikein hyvän. Valkosuklaakaakao kuulosti niin hyvälle, niin päätin sellaset sitten tehdä mulle ja Veinille.  Kannattaa testata, oli muuten tosi herkullisen makuista.
  • 4dl maitoa
  • 75g valkosuklaata
  • kermavaahtoa
  • (mini) vahhtokarkkeja
  • kaakaojauhetta

Perjantaista-sunnuntaihin päivät meni videon kuvaamiseen ja editoimiseen. Lauantaina sain sen julkaistua youtubeen siinä aika myöhään illalla. Päätin tehdä "Shopping" videon koska olin ostanut vähän kaikkee uutta. Loppuilta meni tuttuun tapaan popittamiseen, kun ei mulla muutakaan ollut, mutta tossa välissä kerkesin nähdä serkkuakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti