tiistai 24. kesäkuuta 2014

Shoppailu, työt ja Juhannus

Mä nyt oon tässä kesäkuun alku kuusta ostellut jotain vaatteita, mutta vielä pitäisi ostella lisää! Voi että, kun ulos on tullut kylmempi sää! Ärsytäävää se kyllä on... Kesä tule takaisin♥ Kyllä ne helteet onneksi tulee heinäkuussa Laitan nyt kuvia tähän väliin minun ostoksistani.

  • The Key hajuvesi Kicks ja maksoi 10,50€ ( Normaalisti 35,00€)
  • Kesäinen toppi BikBok ja maksoi 17,95€
  • Farkut BikBok ja maksoi 19,95€
  • Toppi H&M ja makso 4,95€
  •  
2.-13.6.2014 Olin kesätöissä ABBllä. Sen voin sanoa että toista kertaa en sinne mene! Tutustuin siellä uuteen kaveriini eli Pauliinan ja meidän pitäisi vielä nähdä, niin tutustutaan paremmin. Oi että se maitokaakao
oli niin hyvää♥ Sitä mä join aina tauolla. Voin kertoa vähän mitä teimme siellä, elikkäs mapitettiin, siivoiltiin paikkoja, merkkailtiin kaikkia merkkejä, laskettiin kaikenlaista tavaraa, tehtiin paketteja tilauksista, laskettiin johtoja, viimeinen päivä oli täyttä tuskaa, kun jouduttiin kellariin tekemään niin kauheeta hommaa ja niin edelleen. 

Juhannus 2014

20.6.2014 minulle ja Veinille tuli 3kk täyteen♥ Kyllä tämä aika vaan reintää, ettei huomaakkaan :o!

Vietettiin juhannusta lauantaina Tonin ja Veinin kanssa. Juhannukseni oli aivan mahtava sillä, grillattiin, juotiin, pidettiin hauskaa, kuunneltiin musiikkia, katsottiin yöllä elokuva, lähdettiin yö kävelylle ja yli päätänsä me sekoiltiin. Mikä parasta tässä oli, niin se oli teitenkin tämä mahtava seura! Viime juhannukseni vietin tädin mökillä, mutta tämä juhannus oli huomattavasti parempi! Kiitos vielä Tonille ja Veinille♥
  • Kuvia millon mistäkin tähän loppuun!

           Nähdään!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti