sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

#94 kuulumiset ja kesäloma ♥

Viimeisestä postauksesta on aikaa noin 4 viikkoa! Täällä blogissa on nykyään vaan niin hiljaista, kun aika ei riitä, mutta mä yritän nyt panostaa täs kesälomalla bloggaamiseen. Sitten kun on luvassa 100 postaus, niin videota on luvassa, saatte ehdotella mitä haluisitte, mutta ei pliis My Dayta!♥ 20.4.2014 minulle ja Veinille tuli 2kk Toukokuussa vietin aikaa oikeastaan vaan Veinin kanssa, mutta oon yrittänyt kumminkin välillä ystäviäkin nähdä :-)! 24.4.2014 menin ystävieni kanssa hiatasaareen viettämään aikaa ja sen jälkeen suunta oli pikku quattroon Pizzalle. Suomi voitti muuten hopeaa! Toivottavasti ensi vuonna voitetaan sitten maailmanmestaruus.

Olin Jasmin kanssa kuvailees 21 päivä, niin saatte vähän katsella kuvia.

26/27.4 ei ollut enään koulua, mutta 28.4.2014 oli kevätjuhla jatkaville opiskelijoille, niin sillon alkoi kesäloma♥ Ensimmäinen kesäloma päivä meni aivan mahtavasti! Ensin Silveriaan syömään, sen jälkeen Millan kanssa kaupunkiin ja lopuksi Veini tuli meille yöksi. Onnee muuten kaikille peruskoulun päättäneille ja kaikille valmistuneille. Itse olin yksissä yo-juhlissa 31.4.

31.4.2014 menin kavereideni kanssa juomaan hoviskalle, kun siellä juhlittiin koulun päättäjäisiä. siellä ollaan joka ikinen vuosi, niin kun tänäkin vuonnakin♥ Parhaassa seurassa aina on kivaa ja hauskaa ! Kiitos Kuvaajalle, nimmittäin Millalle ♥! Itselläni on vielä toinen viikko kesätöitä ABB:llä, sen jälkeen saan vaan nauttia lomasta. Hyvää kesälomaa kaikille vähän jäjessä, nauttikaa lomasta! :3

     Nähdään! :)

2 kommenttia: