sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Timantit on ikuisia


Olen pahoillani, kun en ole kirjoitellut hetkeen tänne blogiin. En kerkeä vaan, aika vaan menee ja se kirjoittaminen aina vaan jää. Ensi viikon jälkeen koulussa alkaa uusi jakso. ID kortit saatiin muuten jo kolmannella viikolla, kun koulu alkoi. Tällä viikolla meillä oli ruottista sanakoe ja suullinen koe, eli pareittain mentiin vuorrotellen puhumaan ruotsiksi joko aamiaisesta tai lounaasta oppettajalle, meillä oli semmoset puheenvuorot: Onekksi parit sai valita ihan itse minä olin Millan pari ja mä sanoin tarjoilijan puheenvuorot ja Milla sitten Asiakkaan puheenvuorot. Toivon että saatiin siitä 2 eli 7-8. 12.9.2013 Meillä oli muuten koulussa kaarlen kentällä viestikarnevaalit. Me vaan olimme katsomossa jne.
-Koulumaailmasta kuvia:

                            Vapaa-aika?
Viime viikolla olin Jasminin kanssa pyörräilylenkillä, tuli pyörräiltyä semmonen 15km. Sen jälkeen jalat olivat ihan poikki. Käytiin siinä Vanhan Vaasan raunioilla kuvailemassa. Itse olen ruvennut tekemään erinlaisia smoothieita, että ne on vaan niin hyviä :P Ollaan Millan ja Einin kanssa ajateltu että aloitettais harrastamaan hiphoppia ja että hankittais salikortti tai lippuja että päästään salille treenaamaan, sillä mulla ei ole tällä hetkellä mitään harrastuksia, niin nuo olisi kivoja harrastuksia.

                       


Tämä viikkonloppu meni nopeasti ja mukavasti. Isoveljeni tuli intistä perjantai iltana kotiin ja  lähdin lauantaina Isoveljeni ja hänen tyttöystävän kanssa syömään hesburgeriin. Illemmalla kävimme sitten meidän isovanhempien luona runosrissa kyläilemässä ja ne oli tuonut tuliaisia meille Turkista. Ihan tavallinen viikonloppu oli ja meni ♥ Tänään vielä pitää tehdä läksyt ja aion katsoa tv:stä The voice kids ja Big Brother talk show. Mukavaa alkavaa viikkoa jokaiselle:)♥!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti