tiistai 1. tammikuuta 2013

New Year pictures!


 Uuden vuoden vietin siis Alavieskassa, siellä asuu siis mun toiset kummit ja pikkuserkkuja. Siellä oli sit ollu mahatautia liikkeellä että tosi kiva :( toivottavasti ite en sitä sit saa, sillä muhun se ei kyllä helposti tartu, onneksi! Alavieskaan eli mun kummien luona missä mä nyt olin niin sinne oli vuokrattu palju, voiku siellä oli ihanaa sit olla ;) ! Mut välillä se vesi oli liianki kuumaa niin heitettiin sinne paljuun lunta että se vesi vähän jäähtyisi! Ammuttiin sit lopuksi raketteja ja valattiin tinat!
Nyt vielä vähän kuvia.



                                            
                                                                                                       
                                          Tossa on mun pikkuserkun joulukarkkeja, niitä oli iso laatikollinen, nam!
                                         
Sorry kun ei tullut nyt raketeista kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti