perjantai 4. tammikuuta 2013

Scream & Shout

Torstaina olin Suvin luona yötä & myös sinne tuli Sannikin yöksi. Me lähettiin melkein heti kauppoihin, koska tarvittiin vähän naposteltavaa meille illaksi, ja päätettiinpäs lähteä teeriniemen siwaan, sinne sitten käveltiin & tietenkin takas myös käveltiin, heh ;D. Mä en oikeen tiedä mitä järkeä meidän oli sinne asti lähteä, koska ei me sieltä sitten loppujen lopuksi ostettukkaan mitään! mutta ei se mitään tulihan siinä sitten illan lenkki tehtyä. Mentiinpäs sitten piffistä ostamaan meille herkut, ja me ostettiin sieltä 3x juustonaksu sipsejä 3x isot jaffa limsat, ässämix karkkipussi, popcorneja & grandi mehujäät. Valvoimme sitten Suvin luona 06.00 ja herättiin about 13.02. Katottiin elokuvaa, naurettiin, juteltiin ja tehtiin kaikke muuta hauskaa, se oli kyllä mahtava päivä ! EIKÄ koulut alkaa kohta vittu! Mut sitten palautuu ainakin normi rytmi takaisin! Mulla on kyllä mennyt ihan rytmi sekasin tän joululoman aikana, koska meen tosi myöhään nukkumaan ja sit herään päivällä 1- puol 3 välillä. Nyt mun pitäis ruveta menemään aikaisemmin nukkumaan, mut ei siitä oikeen taida tulla yhtään mitään. Mulla on vielä 3 koetta ennen kun ysit saa todistukset, mulla on heti ekalla viikolla terveystiedon koe, biologian koetta en muista koska se on & fysiikan koe on 14.1. pitää noissa aineissa vielä petrata sitten kunnolla et saan ihan hyvän todistuksen. Maanantaina alkaa koulu elikkäs 7.1.2013, hyvää koulu päivää sitten kaikille! :)  Kun koulut alkaa niin en oikeen ehi postailla teille paljoo kun on kaikki kokeet, läksyt ja ynm. Anteeksi nyt kun ei tullut kuvia, koska en oikeastaan ole nyt ottanut kuvia yhtään, koska en ole kerennyt.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti