maanantai 31. lokakuuta 2016

Tarviin yhen oikeen enkä useita väärii, voin seuraa sua vaikka maailman ääriin

Moikka pitkästä pitkästä aikaan. Mua ihan hävettää kirjoittaa täällä teille, sillä siitä on niin monta kuukautta kun olen viimeksi julkaissu postauksen. Mulla ei ole vain yksinkertaisesti ollut motivaatiota blogin suhteen. Ehkä se tästä vielä palaa uudelleen. Voisin nyt vähän kertoa teille, että mitä mulla on tällä hetkellä tapahtunu elämässä. Voidaan palata sitten kesä-elokuuhun myöhemmin, mutta jos nyt kertoisin tämän hetkisistä kuulumisista ensin. Käykää ihmeessä seuraamaassa mua instagramissa ja snapchatissä, sillä siellä olen aktiivisempi.
logot Syyskuun alussa mulla rupes sattumaan kurkkuun ihan yli paljon, nieleminen sattu,ääntä ei lähteny, syöminen ei melkeen onnistunu & kuumetta ilmeni. Lopulta menin sitten terveyskeskukseen verikokeisiin ja nieluviljelyyn. Angiinaa mulla ei ollut, mutta kurkussa oli tulehdus. Joka tapauksessa olisin toivonut että olisin saanut kuurin, niin olisin nopeesti parantunut. Että parannuin ennalleen, niin kyllä siinä meni sellanen päälle kaksi viikkoa. Ennen kun Veini lähti armeejaan takasin, niin käytiin syömässä amarillossa hampurilaisateriat sen kunniaksi, kun seuraavaks nähtiin vasta 2,5 viikon päästä. Työkokeilun aloitin kukkulan päiväkodissa 15.9 . Tarkoitus oli aloittaa jo 12.9, mutta olin vielä kipeenä sillon. Tosi kiva oli soittaa heti ekana päivänä töihin etten pääse, mutta ei sille nyt voinu mitään. Työsopimus on tehty alustavasti jouluun saakka. Mä oon kyllä viihtyny tuolla päiväkodissa tosi hyvin. Nää työt tuli kyllä just sopivaan aikaan, sillä nyt saan kerätä rahaa ja sitte joulun jälkeen päästään muuttaan Veinin kanssa yhteen, sillä Veini pääsee joulukuussa pois armeejasta. amarillo kanahampurilainen Kyllä mä muutakin tein syyskuussa, kun olin vain kipeenä ja töissä, lähdettiin nimittäin Millan kanssa kauhavalla Nikke Ankaran baarikeikalle. Saatiin Nikke Ankaran keikan loputtua yhteiskuvat. Baarikeikoilla on kyllä niin helppoa päästä eturiviin, oispa muillakin keikoilla näin. Syyskuussa tuli julki Robibinin keikat ja olin ihan fiiliksissä, kun kaksi keikkaa on vaasassa ja vielä kaiken lisäksi peräkkäsinä päivinä. Tottakai oli pakko ostaa molemille päiville liput. Toinen on (K18) , voi että sitä odotan kyllä ihan fiiliksissä. Nämä molemmat keikat on tosiaan marraskuussa. Vamos kenkäkaupasta tilasin alku talveksi mustat nilkkurit ja kenkien sisäpuolella on lämmin vuori. Cocopandasta tuli tilattua kaksi nyxin meikkituotetta. kultainen eyeliner ja luomiväripaletti, jossa on kaksi shimmer sävyä ja neljä matta sävyä. En ole vielä päässyt testamaan, niin en voi sanoa mielipidettä näistä kahdesta meikkituotteesta. Veinin synttärit oli tossa 18.10 ja viikkoa ennen kun synttärit oli, nin kävin ostamassa lahjan. Synttäreitä juhlitaan sitten joku viikonloppu tässä kun keritään ja Veini tosiaan täytti 20-vuotta. Ei mulla tällä kertaa muuta kerrottavaa ole, toivottavasti teitä lukijoita on vielä siellä ruudun toisella puolella, vaikka oon ollut tän vuoden puolella hyvin hiljainen täällä blogissa, heippa♥ nikke Kauhava kengät lähikuva kengistä Nyx Nyx paletti glitter nyx IMG_3189 Lahjoja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti