sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Tässäkö tämä koulu nyt oli? :o

Moikka, mulla oli tarkoituksena että olisin tullu vielä helmikuussa tekemään postauksen, mutta sitten alkoikin hiihtoloma ja tulin tietenkin kiepeäksi. Onneksi kumminkin ehdin alku hiihtoloman tekemään edes jotain, ettei menny ihan koko hiihtoloma pilalle. Hiihtoloma alotettiin perheen kanssa menemällä amarilloon syömään. Meinasin ensin tilata hamburilaisaterian, mutta päädyin jälleen kerran chiken pockettiin, vois kyllä joskus otta jonkun muun annoksen. Jälkiruoaksi me nuoriso otettiin kaikki brownies sekä vaaniljapallon kera. Lomalla innostuin tekemään kolmeen otteeseen kaurasämpyläruutuja, mutta eri resepteillä. Itse tekemät leivät on kyllä 5/5. Löysin gina tricotista ihanan vaaleanpunaisen puseron, oon kyllä tykännyt kovasti. Loman ensimmäisenä päivänä iski toisiaan aamulla 38°C kuume. Mä oon muutenki tosi harvoin kipee, mutta heti kun loma alkaa, niin eiköhän kuume iske juuri sopivasti sillon. Tosiaan olin maanantaista-torstaihin kuumeessa ja just viikonlopuksi parannuin. Tuli kyllä aika reippaaseen tahtiin ainakin katsottua netflixiä. Lomalla en ehtinyt tehdä oikeastaan yhtään mitään, kerta olin kumminkin neljä päivää kipeänä, hiaman kyllä harmitti, mutta ei sille voinut mitään. Nyt on drinkkinäyttö tehty, liikunta, tehtävät palautettu ja viimeiset kokeet tehty. Enään ei tarvi stressata mistään kouluhommista. Perjantaina oli viimeinen päivä koulua, nyt se on ohi :o Nauttikaa oikeesti vielä kouluajasta, kellä sitä vielä on. Maanantaina alkaa uusi jakso ja se tosiaan on työssäoppiminen. Ei mulla pahemmin muuta kerrottavaa ole tällä kertaa, heippa♥ 2016-02-27 14.37.36 2016-02-27 15.14.39 Meikkitarjotin pusero netflix 2016-03-03 11.56.44 2016-03-05 21.20.09 ruoka-annoksia 12516332_1195365190488598_951584212_n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti