perjantai 28. joulukuuta 2012

Ensimmäinen postaus!

Hei kaikki ihanat ihmiset <3 !  Sain vihdoin ja viimein tehtyä tämän blogin, olen 2x yrittänyt tehdä mut  siitä ei ole tullut yhtikäs mitään :D mutta nyt se onnistui kun minun veljeni tyttöystävä auttoi tekemään tämän minun kanssa, wuhuuu! Tänään minä olen oikeastaan vaan dataillut ja ollut Jasmininkaa ja olin sen kanssa meillä hetken ja sitten oltiin about tunti pihalla, ja siellä sitten kuvailtiin & ai niin joo mä muuten ostin torstaina järjestelmäkameran: Canon EOS 1100D 18-55 DC.
Sillä olen sit aika paljo kuvaillut & ottanut ulkonakin paljon ihania talvisia kuvia, voin laittaa huomenna niitä kuvia tänne, ku en nyt vielä ole laittanut niitä koneelle :).
Mut ei mulla sit muuta, heippa minun ihanat lukijat <3 !
      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti